wtorek, 18 marca 2008

Battlefield Heroes - klasy postaci


Po części z przecieków, wywiadów i oficjalnych notek na stronie głównej Battlefield Heroes wiemy już mniej więcej czym będą charakteryzowały się dostępne klasy postaci.
Wszystko wskazuje, iż klas będzie 3:

1. Soldier
- amunicja zapalająca
- spotrzeganie wrogów - przez 10 sekund widzisz kontury wszystkich wrogów, coś jak wallhack, po użyciu ładuje się sekund 30
- leczenie rannych - w stylu aury paladyna, po wykorzystaniu ładuję się ponownie

2. Commando
- specjalizuje się w ukrywaniu się, zadawaniu ciosów w plecy oraz kampieniu ze snajperką
- mała ilość zdrowia, jednak duża szybkość poruszania się
- częściowo niewidzialny
- potrafi niespodziewanie wyskoczyć z ukrycia, jak i niespodziewanie się schować
- zadaję duże obrażenia
- ma mało amunicji

3. Gunner
- uzbrojony po zęby, opancerzony jak czołg, powolny jak żółw
- używa ciężkich karabinów maszynowych, wyrzutni rakiet, w przyszłości może nawet miotaczy ognia
- potrafi odrzucać granaty

Inne plotki mówią także o dodatkowych umiejętnościach, typu Bukiecik Bomb - wyrzucenie 15 granatów na raz - czyli coś w stylu kieszonkowej artylerii.
Takich umiejętności programiści mają umieścić w Battleield Heroes około piętnastu, a w przeciągu roku zwiększyć ich ilość do 50.

Pamietając, że jednym ze źródeł dochodów z gry maja być tzw. 'mikro-transakcje' - kupowanie przez graczy dodatkowych przedmiotów, doświadczenia itp. znane na naszym rynku chociażby z Warrocka, prawdopodobnie za wszystkie umiejętności, bronie itp. dodane po premierze będziemy musieli płacić.
Nie odstrasza to jednak, w końcu samo Battlefield Heroes będzie darmowe - każdy student będzie spokojnie mógł sobie na granie pozwolić, przy czym jego postać będzie nosiła podstawowe spodnie, standardową czapeczkę i okulary, a na doświadczenie będzie musiała harować godzinami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz